I'm late with response
If you put 6L you'll get over max level.
I used to put 5.5 then check after drive(but I drain it good and filter replaced every time).
Check: hot engine/operating temperature, turn off, wait 10min than chack oil level.
I'm late with response
If you put 6L you'll get over max level.
I used to put 5.5 then check after drive(but I drain it good and filter replaced every time).
Check: hot engine/operating temperature, turn off, wait 10min than chack oil level.
In settings, comfort and climate, or something like that there is setting for AC. To turn it on all the time(when needed), if used last time and off(manually start it).
NO.
Front transfer case(PTO unit) use plain oil. Haldex use specific oil for haldex.
Rear differential use oil with "LS" for limited slip.
My topics:
Rear differential eLSD oil change - Insignia Drivers UK Forum
Insignia transferbox / transfercase / PTO unit oil change - Insignia Drivers UK Forum
Shouldn't the well-known error messages appear in the event of an extreme lack of oil?
Haldex -Yes!
Rear diff- No
Image for clarification.
Bild kommt mir bekannt vor
Ich rede nicht von Qualität. Ich rede von der Ölsorte. VAICO ist dafür wahrscheinlich nicht ausreichend.
SAE ist OK, 75-90. Aber ich kann nicht lesen um welches Öl es sich handelt...
Als ich das Öl im Hinterachsdifferenzial wechselte, war ich mir nicht sicher, welches Öl ich einfüllen sollte, also bestellte ich das Original Ac Delco 10-4034 aus den USA
Der von den Ölherstellern bestätigte Austausch ist Motul LS 300, Ravenol LS SAE75W-90, Kroon Gearlube LS 80W-90 oder Google Original Teilenummer
(93165388 OR 1940058 OR 88862624 OR 9986290) Standard (GMW16445 OR gmna16445) und prüfen Sie, ob es mit dem Öl übereinstimmt, das Sie eingefüllt haben.
Ein zusätzliches Problem ist, dass Sie Haldex- und Differenzialöl gleichzeitig wechseln, sodass Sie nicht sagen können, was das Problem verursacht ...
Tut mir leid, ich kann nicht mehr helfen
Entschuldigung für den Google-Übersetzer
welches öl hast du in die hinterachse eingefüllt? Ich hoffe, es ist nicht dasselbe für Haldex! Auf dem Bild ist es nur ein Haldex-Set. Sie benötigen Öl mit "LS" für Sperrdifferentiale.
Original, nie ändern, Vaico ist neu, er postet ein Bild